Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op anouk.startpagina.nl

kan beter

  • geeriebeeri

    Anouk heeft de beste rockstem van Nederland en toch vind ik dat ze meer kan dan dat ze tot nu toe heeft laten horen.Als je een rocker wilt zijn dan moet je echt zijn en val je door de mand als je dat niet bent.Zo een echte rocker was Janis Joplin.Anouk heeft dit ook in zich maar het komt er maar niet helemaal uit .Luister eens naar Sass Jordan dan weet je wat ik bedoel met het nummer pissin down. Kweet zeker dat Anouk dit nog beter kan zingen.Mischien ligt het aan de producer kweet t niet.Aa n de band ligt het ook niet,Anouk pretendeert ballen te hebben maar ik heb ze nog niet gezien.Zij moet eens bij zich zelf te rade gaan i.p.v elk half jaar haar band te ontslaan.Ik schrijf dit bericht niet om negatief te oordelen , kwil alleen maar opbouwende krietiek geven.Anouk je hebt pas 1 bal, nu de tweede nog. Succes you r doin great!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Geeriebeeri.48jaar en 35jaar muziekant , drummer

  • rappersletje

    Het Is Muzikant,dat je dat na 35 jaar nog niet weet ……………………………….Geerie de Uitbener.

    Anouk is geen rock,eerste 2 cd's misschien,ze is bezig met hiphop producers dus hou er rekening mee dat het nooit echte rock zal worden,ja als ze totaal verlept is,maar dan is het niet boniment meer…