Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op anouk.startpagina.nl

heaven knows

  • rene swagers

    wat zitten ze toch te slapen daar bij emi..bloedjeheet..strand…@!#$ toch heaven knows op single mensen..er is al geen eeuwen meer een fatsoenlijke reggeaplaat op single uitgebracht..anouk komt echter verdomd goed in de buurt!!!!!!!!!

    dus emi..neem effe contact op want ik wil wel effe meedelen met de gigaverkoop dan he?uiteraard..daar ben je hollander voor..maar ok..wens anouk veel pleasure met de kids en veeeeel succes!!!!!!!!!!!!!!!!

  • linsey

    helloowtjes!

    tsja.. over heaven knows.. wat kan k der over segge? uhm.. alleen maar dat t een TOP nummer is.. en hij is oowk heel mooi;) maar dat sijn natuurlijk alle liedjes van der he! maar tsja.. wrom staat er eigluk UW naam en UW email? kben maar een kind van 13! whaha.. en een super grote anouk fan! 4 my hol life! whaha.. en maybee wel naa me hele leven! towg? ;)

    nah! veel pleziertjes now he! en ANOUK: luf you! en blijf 4-al door gaan met waar je mee besug ben wijffiej! bye bye!!

    =xxXxx= linseyrene swagers schreef:

  • rene swagers

    beste linsey

    weet ik veel dat jij een puber bent van 13/mijn bericht was eigenlijk bedoeld voor de platenmaatschappij van anoukje…sorry hoor…maar de laatste single jeruzalem heeft het niet echt…heaven knows was perfect geweest als volgende single/maar ok/waar maak ik me druk om…groetjes

  • ikkuh

    dit nummer is zo relext.. als ie op single komt 100% nummer 1 hit.. let op mijn woorden!!! de tekst en de reggea achtige beats.

    4 liife